Fantaz Ellish

čtvrtek 17. listopadu 2016

Čtecí návyky TAG

Ahoj milí čtenáři, dnes jsem se rozhodla pro tag -čtecí navyky...



1. Máš doma určité místo na čtení ?
Nejčastěji čtu u stolu, na kterém mám lampičku nebo v posteli.

2. Záložka nebo kousek papíru, který je právě poblíž ? 
Jak kdy, někdy mi ale přijde vhod i kus drátku nebo kapesník.

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst nebo nejprve dočteš kapitolu ?
Kolikrát mi nezbývá nic jiného než ,,jen tak přestat číst".

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Na podzim si často dělám čaje. Jsem ale schopná číst během snídaně, oběda i večeře.

5. Posloucháš při čtení hudbu nebo televizi ?
Na tuhle otázku jsem se opravdu těšila. Dříve jsem nebyla schopná číst a poslouchat hudbu dohromady. Připadalo mi to zhola nemožné. Pak jsem ale začala číst Hunger games a napadlo mne, že by nebylo od věci si k smutným okamžikům pustit smutnou hudbu, konkrétně Hanging tree. Od té doby jsem si na hudbu zvykla a poslouchám i jiné písničky. Televizi doma moc často puštěnou nemáme, a když už tak mi opravdu nevadí.

6. Čteš vždy pouze jednu knihu nebo několik náraz ?
Můj rekord byl osm knih náraz. Nevadí mi to a ani se mi to nepříčí. Naopak, můžu si vybrat, na co konkrétně mám náladu.

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoli ?
Čtu všude, kde se dá - v hudebce, někdy ve škole, ale to většinou jen o přestávce, na návštěvách... Nejvýstižněji řečeno ,,kdekoli''.

8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli ?
Pouze ve své mysli, oblíbené pasáže ale často předčítání nahlas a nutím je každému, kdo je ochotný poslouchat.

9. Čteš některé pasáže dopředu nebo přeskakuješ kapitoly ?
Snažím se nepřeskakovat, ale znáte to...

10. Lámeš hřbet nebo se snažíš uchovat knihu jako novou ?
Samozřejmě se knihu snažím uchovat co nejméně poškozenou !!!

11. Píšeš do knih ?
Ne!! Ale někdy si oblíbenou část založím barevnou záložkou.


Doufám, že se vám tento tag líbil a třeba jste si z něj i něco odnesli ! Zatím ahoj 
                                                        Fantaz Ellish

Žádné komentáře:

Okomentovat